مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-30اقتصادي

قرنطینه در هتل های چندستاره


اجرای طرح بیماریابی و جداسازی بهبودیافتگان، ناقلان و بیمارانی که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند، پای هتل ها را به طرح های مقابله با کرونا باز کرده است.

- اجرای طرح بیماریابی و جداسازی بهبودیافتگان، ناقلان و بیمارانی که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند، پای هتل ها را به طرح های مقابله با کرونا باز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: محدودیت ها در دومین هفته در حالی در شهرهای کشور ادامه دارد که بیشتر شهرها و از آن جمله تهران خلوت ترین روزها را می گذرانند.

دولت از شنبه تعداد نیروهای در حال کار در سازمان های دولتی را نیز به یک پنجم تقلیل داد و از مدیران دستگاه ها خواست در صورتی که ضرورت ندارد، هفته پیش رو را تعطیل کنند یا تعداد نیروهایشان را به شدت کاهش دهند.

این تصمیم از این روست که تردد در شهرها کمتر شود؛ با این امید که زنجیره انتقال کرونا شکسته شده و آمارهایی که هفته های متوالی افزایشی بوده ، روند کاهشی پیدا کند.

ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای سیاست های اخیر به صورت پلکانی محدودیت ها را افزایش داده است.

ردیابی مبتلایان از طریق کارت ملی و اجرای طرح دیگری برای تبدیل بخشی از هتل ها به مراکز نگهداری و نقاهتگاه بیماران کرونایی را می توان بخشی از برنامه های جدید دولت به شمار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه در هتل های چندستاره

قرنطینه در هتل های چندستاره