مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-30اقتصادي

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در استان سمنان در سالجاری


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید 93 فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید 93 فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

حمیدرضا مداح با اعلام این خبر گفت: در هشت ماه ابتدایی سالجاری ، 108 فقره مجوز کارت بازرگانی در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به وضعیت مجوزهای کارت بازرگانی صادر شده در استان تصریح کرد: از این تعداد ، 29 فقره صدور ، 64 فقره تمدید ، 4 فقره تعلیق و 11 فقره نیز تغییر می باشد که از ابتدای امسال تاکنون انجام گرفته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ثبت 2700 سفارش واردات کالا به استان سمنان در این مدت خبر داد و افزود: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش 520 میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

حمیدرضا مداح افزود: در این مدت بیش از 3 هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالاهایی از قبیل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها ، محصولات شیمیایی ، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه ، اجزا و قطعات لوازم خانگی ، محصولات فلزی ، قطعات خودرو ، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در استان سمنان در سالجاری

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در استان سمنان در سالجاری