مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30سياسي

ترک امر به معروف و نهی از منکر اعلام جنگ با خدا است


تولیت مدرسه علمیه ایروانی با بیان اینکه ترک امر به معروف و نهی از منکر اعلام جنگ با خدا است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر اشرف فرایض و ضامن اجرای احکام الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مجتهدشبستری تولیت مدرسه علمیه ایروانی، امروز در جلسه درس خارج فقه که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: برخی گناهان سبب نزول بلا می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انجام سه گناه نزول بلا را قطعی می کند، عنوان کرد: چنانچه مصیبت زده ای درخواست کمک و یاری داشته باشد اما دیگران نسبت به درخواست او بی تفاوت باشند و به رفع گرفتاریش اقدام نکنند چنین جامعه ای با نزول بلا مواجه می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: طبق صریح روایات؛ اگر آدمی به فریاد کسی که یاری می طلبد بی تفاوت باشد چنین شخصی فاسق و فاجر بوده و از جرگه مسلمانی خارج می شود.

تولیت مدرسه علمیه ایروانی بیان داشت: همچنین اگر مظلومی از ظلم ظالم فریاد برآورد و درخواست کمک کند و دیگران نسبت به این ظلم بی تفاوت باشند چنین جامعه ای نیز گرفتار بلا می شود؛ انسان مومن یاور مظلوم و دشمن ستمگر است.

آیت الله مجتهدشبستری در پایان با تاکید بر اینکه آیات و روایات بسیاری مسلمانان را به انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک امر به معروف و نهی از منکر اعلام جنگ با خدا است

ترک امر به معروف و نهی از منکر اعلام جنگ با خدا است