مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30سياسي

راه اندازی کاروان خودرویی پاسداشت شهید «فخری زاده» در رشت


دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید «فخری زاده» از راه اندازی کاروان خودرویی به مناسبت پاسداشت شهادت دانشمند هسته ای ایران و سردار بزرگ گیلانی میرزا کوچک جنگلی در رشت خبر داد.

- رشت- دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید فخری زاده از راه اندازی کاروان خودرویی به مناسبت پاسداشت شهادت دانشمند هسته ای ایران و سردار بزرگ گیلانی میرزا کوچک جنگلی در رشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدست مجموعه های فرهنگی برای حرکت های میدانی همانند گذشته را بسته است، افزود: هیئت ها و سازمان های مردم نهاد به صورت خودجوش در حرکتی هماهنگ فردا (سه شنبه) بعد از نماز ظهر از مسیر مزار شهدا به سمت مزار شهدای گمنام حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) فلکه یخ سازی و عبور از مجاورت سلیمانداراب مزار میرزا کوچک خان جنگلی، کاروان خودرویی برپا می کنند.

کاسی با اشاره به اینکه این کاروان خودرویی به نوعی عرض ارادت و ادای دین به میرزا کوچک خان و شهید فخری زاده است، ادامه داد: تداوم مسیر این دو شهید بزرگوار و درخواست برای انتقام سخت از عاملان و آمران شهادن شهید فخری زاده از مهم ترین پیام های این حرکت فرهنگی است.

وی افزود: پیش بینی می شود حدود هزار خودرو با توجه به حضور خوب مردم در برنامه های دینی و انقلابی در این راهپیمایی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان خودرویی پاسداشت شهید «فخری زاده» در رشت

راه اندازی کاروان خودرویی پاسداشت شهید «فخری زاده» در رشت