مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30سياسي

صدور دستور قضایی ویژه برای شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده


رییس دادگستری استان تهران، با اشاره به شهادت شهید محسن فخری زاده، تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی عوامل معطوف می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد حشمتی مهذب، رییس دادگستری استان تهران طی پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

متن پیام رییس دادگستری استان تهران بدین شرح است: بسم رب الشهدا و صدیقین دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.

دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری ، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت نموده و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی ویژه برای شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده

صدور دستور قضایی ویژه برای شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده