مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30ورزشي

زارچ و خاتم، نمایندگان استان یزد در لیگ یک هندبال


حضور تیم های قنات زارچ و دانشگاه آزاد اسلامی خاتم در مسابقات لیگ یک هندبال کشور قطعی شد.

- ابوالفضل خوشنویس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تیم های شرکت کننده در لیگ یک هندبال کشور تا پایان وقت اداری دهم آذرماه برای پرداخت ورودیه این مسابقات فرصت داشتند که تیم های قنات زارچ و دانشگاه آزاد اسلامی خاتم با واریز وجه به حساب فدراسیون هندبال حضور خود را در رقابت های لیگ یک هندبال کشور قطعی کردند.

رییس هیات هندبال استان یزد به 31 تیم شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد و افزود: مراسم قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور در هفته آینده برگزار می شود و مرحله اول این مسابقات از دهه سوم آذرماه در چند منطقه و بصورت متمرکز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تمدید مهلت درخواست میزبانی از این مسابقات برای تیم های شرکت کننده، گفت: باتوجه به قرمز بودن شرایط کرونا یی در استان یزد تاکنون هیچ یک از تیم های دانشگاه آزاد اسلامی خاتم و قنات زارچ برای میزبانی از این مسابقات درخواست مکتوب و رسمی نداشته اند.

هندبال استان یزد به جزء تیم های قنات زارچ و دانشگاه آزاد اسلامی خاتم در لیگ یک کشور در لیگ برتر بانوان نیز با تیمداری سنگ آهن بافق دارای نماینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارچ و خاتم، نمایندگان استان یزد در لیگ یک هندبال

زارچ و خاتم، نمایندگان استان یزد در لیگ یک هندبال