مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30سياسي

خدمات شهیدی محلاتی در حافظه تاریخی ایران ماندگار خواهد بود


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت و نوشت: خدمات شهیدی محلاتی در حافظه تاریخی ایران و ایرانی ماندگار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت روحانی وارسته و دلسوز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی (ره) نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی شک خدمات ارزشمند وی در عرصه های گوناگون خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مجاهدت و همت والا در ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سنگر مقدس خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حافظه تاریخی ایران و ایرانی ماندگار و برای آن فقید سعید موجب پاداش اخروی خواهد بود.

فقدان جانسوز آن شخصیت ارجمند و روحانی صادق و خدوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، بیت مکرم و آحاد داغدیدگان معزز تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای وی رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهیدی محلاتی در حافظه تاریخی ایران ماندگار خواهد بود

خدمات شهیدی محلاتی در حافظه تاریخی ایران ماندگار خواهد بود