مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30اقتصادي

در این مراکز زندگی جریان دارد


تاسیس مراکز مثبت زندگی با هدف طراحی و اجرای الگوی ارائه متمرکز خدمات سازمان بهزیستی بر بستر IT و کاهش ترددهای غیر ضروری در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تاسیس مراکز مثبت زندگی با هدف طراحی و اجرای الگوی ارائه متمرکز خدمات سازمان بهزیستی بر بستر IT و کاهش ترددهای غیر ضروری در دستور کار قرار گرفته است.

علی عرب نژاد به مناسبت شروع به کار مراکز مثبت زندگی در سطح استان، به ایسنا گفت: تکنولوژی اطلاعات (IT) برای سازمان ها فرصتی را فراهم کرده است تا یکدست شوند و تفاوت عملیات اجرایی بین آنها کاهش یابد.

وی افزود: بانک ها و سیستم های اطلاعاتی ابزارهایی کامل، آنلاین و عملیاتی هستند که به طور اساسی در عملیات لحظه به لحظه و تصمیم گیری در سازمان های بزرگ به کار گرفته شده اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات مددجویی به طور دقیق و مبتنی بر IT موجب شده تا برنامه ریزی و مدیریت توزیع منابع سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف موثرتر و کارآتر شود.

عرب نژاد اظهار کرد: با عنایت به اینکه همیشه محیط بیرونی، مقداری سریع تر از سازمان تغییر می کند، تکنولوژی های جدید مرتبط با کسب اطلاعات و دانش از بسترهای ارتباطی توسعه یافته مانند اینترنت، اطلاع رسان های فضای مجازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این مراکز زندگی جریان دارد

در این مراکز زندگی جریان دارد