مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-30اقتصادي

115 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی چشم انتظار کمک خیران


رییس ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به چشم انتظاری 115 زندانی جرائم غیرعمد برای آزادی، گفت: در راستای تحقق اهداف رزمایش «کمک مؤمنانه» از ظربفیت بسیج و سپاه برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده می کنیم.

- غلامرضا حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای امسال 92 زندانی با بدهی حدود 33 میلیارد تومان با مساعدت خیرین و بخشش شاکیان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 115 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های خراسان جنوبی دوران حبس خود را سپری می کنند، بیان داشت: زندانی های جرائم غیرعمد شامل مالی، مهریه، نفقه و دیه هستند که برای آزادی آن ها بیش از 19 میلیارد تومان مورد نیاز است.

رییس ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی هشت زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی با بدهی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی با گذشت شاکیان و کمک خیران و ستاد دیه در آینده نزدیک خبر داد و مطرح کرد: شاکیان 880 میلیون تومان از این مبلغ را بخشیدند و 620 میلیون تومان هم از محل کمک های مردمی و ستاد دیه و تسهیلات قرض الحسنه تأمین خواهد شد.

حسین پور از امضای تفاهم نامه با بسیج و سپاه برای بهره گیری از ظرفیت این نهاد برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی چشم انتظار کمک خیران

115 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی چشم انتظار کمک خیران