مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-30سياسي

7 عادت مخرب زندگی های زناشویی/چه کنیم همسرمان را فراری ندهیم؟


شاید زیاد دیده یا شنیده باشیم ازدواج هایی که کاملا عاقلانه و عاشقانه صورت گرفته اما بعد از مدتی زوجین دچار اختلاف و مشکلات زیاد شده تا جایی که کار افراد به دادگاه یا مراکز مشاوره نیز باز می شود.

- گروه خانواده: همسرم اصلا مرا درک نمی کند ، قدرت تحمل و شنیدن حرف ندارد ، مدام مرا برای اشتباهاتم سرزنش می کند و اجازه نمی دهد مسیرهای جدید را در زندگی انتخاب کنم ، هیچ وقت نشده جلوی خانواده اش از من تعریف کند، همیشه گله و شکایت دارد ، مدام از من پول می خواهد انگار من دستگاه پول چاپ کن هستم! .

  اینها جملاتی هستند که شاید زیاد از زوجینی که با هم اختلاف دارند شنیده باشیم حال یا شنیدیم یا خودمان از آنها بارها استفاده کرده ایم.

همه این گله و شکایت ها نشان از حرف های نزده ای دارد که در قالب ناراحتی و تکه  و کنایه مطرح می شود و در نهایت کار زوجین را یا به دادگاه و حل اختلاف و یا اگر عاقل باشند به مراکز مشاوره می رساند.

خداوند در آیه 21 سوره روم، به اصل وجود عشق و احساس محبت متقابل بین زن و شوهر اشاره فرموده است؛ از نشانه های خداوند این است که از نوع خودتان، همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید و میانتان دوستی و رحمت نهاد در این گزارش تلاش داریم برخی از عادت های اشتباه زوجین شامل عیب جویی، سرزنش، نق زدن، شکوه و گلایه، تنبیه، تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 عادت مخرب زندگی های زناشویی/چه کنیم همسرمان را فراری ندهیم؟

7 عادت مخرب زندگی های زناشویی/چه کنیم همسرمان را فراری ندهیم؟