مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-30اجتماعي

مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می شود / افزایش5 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به مه گرفتگی مناطق شرقی اصفهان گفت: مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می شود.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی ناپایدار و در نتیجه آسمانی نیمه ابری و مه آلود است.

وی افزود: از اواخر فردا سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد استان می شود که در اکثر مناطق استان و به ویژه در غرب و جنوب بارش های برف و باران را خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان شدت می گیرد.

افزایش 5 درجه ای دما در اصفهان وی با اشاره به افزایش سه تا پنج درجه ای بیشینه هوا و کاهش دو تا چهار درجه ای کمینه دمای هوا در استان اصفهان طی 24 ساعت آینده تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان نیز بین 19 و یک درجه سانتی گراد در گرم ترین و سردترین ساعات در نوسان است.

علی عسگریان اصفهان با دمای 19 درجه سانتی گراد بالای صفر را گرم ترین نقطه استان اصفهان طی 24 ساعت آینده اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای 6 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می شود / افزایش5 درجه ای دما

مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می شود / افزایش5 درجه ای دما