مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30سياسي

شناسایی 152 شهید روحانی در گیلان


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت:شهید میرزاکوچک جنگلی از همان آغاز طلبگی با یک اندیشه آگاه، سیاسی و درک درست و دقیق از اسلام راستین، - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت:شهید میرزاکوچک جنگلی از همان آغاز طلبگی با یک اندیشه آگاه، سیاسی و درک درست و دقیق از اسلام راستین، قرآن و اهل بیت(ع) به عرصه ورود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احسان الله محمدی با اشاره به یادواره شهدای روحانی و شهید میرزاکوچک جنگلی توضیح داد: 152 شهید روحانی و طلبه گیلان در دوران دفاع مقدس و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نقش علمای دین در دفاع از کیان اسلامی و مرزهای عقیدتی و مرزهای جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: علماء دین حتی در زمان حضور ائمه معصوم(ع) نیز به عنوان شاگردان مکتب ائمه اطهار(ع) ماموریت تبلیغ دین را بر عهده داشتند.

علماء همواره در دفاع از دین نقش به سزایی داشتند.

وی افزود: بنیان مبارزه شهید میرزاکوچک جنگلی براساس قرآن، اسلام، فرهنگ شیعی و ولایت و امامت بوده و ایشان دارای نبوغ علمی خوب و قابل تحسین بود.

شهید میرزاکوچک جنگلی از همان آغاز طلبگی با یک اندیشه آگاه، سیاسی و درک درست و دقیق از اسلام راستین، قرآن و اهل بیت(ع) به عرصه ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 152 شهید روحانی در گیلان

شناسایی 152 شهید روحانی در گیلان