مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30بين الملل

فائوچی: شاهد موج های متعدد کرونا در آمریکا خواهیم بود


مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا هشدار داده که مردم این کشور طی دو سه هفته آینده ممکن است شاهد موج های متعدد کرونا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، آنتونی فائوچی ، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری ان بی سی در خصوص موج های بعدی ویروس فائوچی در خصوص وضعیت مبتلایان در آمریکا گفت که میزان ابتلا در آمریکا به یک باره کم نخواهد شد.

وی افزود: بنابراین مشخص است که در هفته های آتی ، ما شاهد برخی اتفاقات خواهیم بود و شاید حتی در دو سه هفته آینده شاهد موج های متعدد [کرونا] باشیم.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح شده که طبق آمار روز گذشته آمریکا در ماه نوامبر بیشتر میزان ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که این میزان نسبت به ماه اکتبر دو برابر شده است.

هر ساله در روز شکر گزاری، تخمین زده شده که 26 میلیون نفر از مردم آمریکا از طریق هواپیما در داخل این کشور مسافرت می کنند.

بر اساس آمار اداره امنیت حمل و نقل در آمریکا در روز شکرگزاری امسال اگر چه به مردم این کشور هشدار داده بود که در خانه بمانند، اما 800 هزار تا یک بیش از یک میلیون نفر به سفر از طریق هواپیما پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: شاهد موج های متعدد کرونا در آمریکا خواهیم بود

فائوچی: شاهد موج های متعدد کرونا در آمریکا خواهیم بود