مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-30سياسي

چرا تلویزیون از روایت واقعه عصر جمعه عقب ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز جمعه هفتم آذرماه حوالی ساعت 14، خودروی دانشمند برجسته، محسن فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد دماوند می شود و یک کیلومتر جلوتر از ورودی، - به همین راحتی قصه عصر جمعه هفتم آذرماه به پایان می رسد و احتمالا تا بزنگاه سیاسی دیگری، سایه تکرار چنین وضعیتی بر رسانه ملی سنگینی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز جمعه هفتم آذرماه حوالی ساعت 14، خودروی دانشمند برجسته، محسن فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد دماوند می شود و یک کیلومتر جلوتر از ورودی، نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ، خودرو با رگبار متوقف می شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوار های چوبی بوده است منفجر می شود.

با وقوع انفجار، تروریست هایی که کمین کرده بودند، از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی این دانشمند هسته ای می کنند.

تروریست ها متواری می شوند و پیکر این دانشمند به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل می شود و بعد از گذشت 30 دقیقه با بالگرد به بیمارستانی در تهران انتقال داده می شود و در نهایت این دانشمند به شهادت می رسد.

همه این اتفاقات در فاصله کمتر از 2 ساعت، در کنار گوش پایتخت رخ می دهد و همچنان هیچ تصویر و متنی در رسانه ملی منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلویزیون از روایت واقعه عصر جمعه عقب ماند؟

چرا تلویزیون از روایت واقعه عصر جمعه عقب ماند؟