مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-30اقتصادي

یخبندان و مه صبحگاهی از فردا در کردستان/هوا 6 درجه کاهش می یابد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان از افت 4 تا 6 درجه ای دما از فردا در استان خبرداد و گفت: از روز سه شنبه یخبندان صبحگاهی پدیده غالب در نقاط مختلف استان خواهد بود.

- علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ساعات آغازین امروز شاهد مه گرفتگی شدید در شهرهای بزرگ استان از جمله سنندج و سقز هستیم که این پدیده ناشی از افت دما و مصرف حامل های انرژی در این مناطق است که به تدریج با بالا آمدن آفتاب از غلظت مه کاسته خواهد شد.

وی افزود: امروز در سطح استان بارش های پراکنده خواهیم داشت و تنها پدیده غالب در روزهای آتی افت دما و یخبندان صبحگاهی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد: از صبح فردا شاهد کاهش 4 تا 6 درجه ای دما در استان خواهیم بود که این مهم موجب یخبندان صبحگاهی خواهد شد و این شرایط تا صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

پناهی افزود: در این شرایط به باغداران و فعالان حوزه کشاورزی توصیه می شود که سوخت و تجهیزات گرمایشی گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ را تأمین و دما و رطوبت گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ را تنظیم کنند و همچنین از جابجایی و باز کردن کندوهای زنبور عسل و قرار دادن دریچه کلونی زنبورهای عسل در معرض باد مستقیم و باران جلوگیری کنند و فضای داخلی کندوها رابا روزنامه و کاغذ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان و مه صبحگاهی از فردا در کردستان/هوا 6 درجه کاهش می یابد

یخبندان و مه صبحگاهی از فردا در کردستان/هوا 6 درجه کاهش می یابد