مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-30اجتماعي

بلیت های مترو شخصی سازی می شود


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از طرح شخصی سازی بلیت های مترو خبر داد و گفت: این طرح برای مسافران اجباری نیست ولی از طریق آن مشتریان وفادار مترو شناسایی و تخفیف هایی برای آنها در نظر گرفته می شود.

- فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کرونا در مترو پایتخت، اظهار داشت: شرکت بهره برداری مترو از همه مسافران از ابتدای شیوع کرونا خواهش کرده که در صورت ابتلا به کرونا و یا دارا بودن علائمی از ابتلا به این بیماری از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو استفاده نکنند.

وی افزود: از خرداد امسال موضوع اجباری شدن استفاده از ماسک در نظر گرفته شد که در ابتدا این مسأله با موضع گرفتن برخی همراه بود ولی پس از آنکه رییس جمهور این موضوع را مطرح کرد استفاده از ماسک در مترو به صورت کامل رعایت شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: پرسنل مترو از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می کنند و ما به دنبال راهکارهایی جهت کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا در مترو هستیم.

نوبخت از شخصی سازی بلیت های مترو خبر داد و گفت: این موضوع برای مسافران اجباری نیست ولی با استفاده از این ایده مشتریان وفادار مترو شناسایی و آفر و تخفیفاتی برای آنها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت های مترو شخصی سازی می شود

بلیت های مترو شخصی سازی می شود