مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-30سياسي

حرکت های کوردشمن نشانه ناتوانی مقابله رو در رو بانظام اسلامی است


مجمع بسیجیان و نخبگان استان اصفهان با صدور بیانیه ای حرکت های کور دشمن را نشان از استیصال و ناتوانی عوامل این جنایت درمقابله رو در رو با نظام اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع بسیجیان و نخبگان استان اصفهان به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم رب الشهداء و الصدیقین شهادت هنر مردان خداست.

(امام خمینی ره) بار دیگر دست پلید و ناپاک عوامل استکبار و مزدوران صهیونیست آن از آستین منافقین و بزدلان خود فروخته بیرون آمد و قلب سرشار از ایمان، معنویت، معرفت و بصیرت فرزندی از فرزندان خدوم انقلاب اسلامی را نشانه گرفت و دانشمند هسته ای و پژوهشگر و طراح مقابله با ویروس کرونای کشورمان حاج محسن فخری زاده را به آرزوی دیرینه ی خود و وصال دیگر دوستان شهیدش رساند.

هرچند چنین حرکت های کور نشان از استیصال و ناتوانی عوامل این جنایت در مقابله رو در رو با نظام اسلامی و راه روشن انقلاب اسلامی و حرکت جهادی نخبگان و فرهیختگان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان است، اما دلیل آشکاری بر ادامه توطئه، دشمنی و مخالفت جدی استکبار جهانی و جرثومه فساد منطقه رژیم صهیونیستی بوده و هشداری بر کسانیکه ساده اندیشانه از تغییر در نگاه و حرکت دشمنان و امکان حل مشکلات از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های کوردشمن نشانه ناتوانی مقابله رو در رو بانظام اسلامی است

حرکت های کوردشمن نشانه ناتوانی مقابله رو در رو بانظام اسلامی است