مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30پزشكي

ساخت بزرگترین اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ساخت بزرگترین اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی در سمنان خبر داد و گفت: خدمت رسانی به سوانح جاده ای و همچنین زائران رضوی هدف این بیمارستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، نوید دانایی از آغاز شمارش معکوس بهره برداری از بزرگترین اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اهمیت زیرساخت های فیزیکی در ارائه خدمات بهینه سلامت در روزهای آینده این طرح بزرگ بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ایجاد زیرساخت هایی مانند اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی این دانشگاه از سویی منجر به بهبود فضای بیمارستانی و از سویی دیگر باعث بی نیازی اعزام بیماران و سفر ساکنان به استان های مجاور برای دریافت خدمات درمانی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: قرار گرفتن سمنان در مسیر زائران رضوی نیاز به ایجاد این چنین پروژه ها را دو چندان کرده و امیدواریم با بهره برداری این پروژه ها در راه خدمات بهتر و مناسب تر به هموطنان اقدام و در حوزه سلامت سمنان شاهد انقلابی چشمگیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی در سمنان

ساخت بزرگترین اورژانس حوادث کشور و بیمارستان سوختگی در سمنان