مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30اجتماعي

جولان متکدیان در گنبدکاووس


افزایش تعداد متکدیان در معابر و چهارراه های گنبدکاووس با وضعیت نارنجی و هشدار شیوع کرونا که هر روز نیز بر شمار مبتلایان به این بیماری افزوده می شود به معضل و عامل تهدید سلامت ساکنان این شهر تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: مشاهده روزانه متکدیان زن و مرد از کودک تا سالخورده در معابر شهری گنبدکاووس به ویژه سر چهارراه هایی که چراغ راهنمایی و رانندگی دارد باعث نگرانی شهروندان گنبدی نسبت به احتمال انتقال بیماری کووید 19 از طریق این افراد شده است.

متکدیان با لباس های مندرس و آلوده هنگام توقف خودروها پشت چراغ قرمز با زدن بر شیشه ماشین ها و یا با نزدیک شدن به عابران و تحریک احساسات ، از آنان به بهانه های مختلف مانند "خرج خرد و خوراک، کرایه رفت و آمد و یا درمان فرزند" پول مطالبه می کنند.

کاسبی متکدیان با سو استفاده از احساسات مردم در گنبدکاووس رونق گرفته و هر روز نیز بر تعداد آنها در شرایط کرونایی شکننده این شهرستان مرزی افزوده می شود.

کم توجهی مدیران شهری نسبت به متکدیان در حالی است که "مرکز خدمات اجتماعی گنبدکاووس ویژه نگهداری متکدیان" با ظرفیت پذیرش 50 نفر با هزینه 14 میلیارد ریال، مهرماه سال گذشته در این شهرستان، راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان متکدیان در گنبدکاووس

جولان متکدیان در گنبدکاووس