مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30سياسي

کرونای اقتصادی بلای جان بازنشستگان است


رییس کانون بازنشستگان استان یزد خطر و آسیب های ناشی از کرونا را بیشتر شامل سالمندانی خواند که با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند لذا خواستار رعایت حقوق بازنشستگان و اصلاح و اجرای قانونی برای رعایت حقوق این قشر شد.

- ایسنا/یزد رییس کانون بازنشستگان استان یزد خطر و آسیب های ناشی از کرونا را بیشتر شامل سالمندانی خواند که با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند لذا خواستار رعایت حقوق بازنشستگان و اصلاح و اجرای قانونی برای رعایت حقوق این قشر شد.

سید محمد نماینده در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گلایه از بی توجهی دولت ها به سالمندان کشور، اظهار کرد: متاسفانه در حالی بلاد کفر و کشورهای غربی به سالمندان خود توجه ویژه ای خصوصاً در این دوران دارند که دولتمردان کشورمان، این مهم که مورد تاکید دین مبین اسلام است را به فراموشی سپرده اند.

وی بازنشستگان را جزو اقشار در معرض آسیب کرونا اعلام کرد و گفت: متاسفانه سالمندانی بیشتر در معرض خطر و آسیب های ناشی از کرونا قرار گرفته اند که ناگزیر برای رفع نیازهای معیشتی زندگی خود وارد بازار کار شده اند.

این مسئول وضعیت اقتصادی بازنشستگان را نامناسب خواند و افزود: کانون بازنشستگان کشوری در استان یزد تعداد 11 هزار نفر بازنشسته را تحت پوشش خود دارد و متاسفانه اکثر این قشر از وضعیت اقتصادی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای اقتصادی بلای جان بازنشستگان است

کرونای اقتصادی بلای جان بازنشستگان است