مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30اقتصادي

ظرفیت کشاورزی ایران، فرصت بی اثر کردن تحریم هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی مشکی مدرس و کارشناس کشاورزی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو عنوان داشت: اگر ظرفیت بالقوه کشاورزی کشور به شیوه ی صحیح مورد بهره برداری قرار گیرد، - ایران اسلامی آنچنان در زمینه نیروی انسانی مستعد و توانمند و منابع غنی است که نیازی به هیچ کشور دیگر در تأمین مایحتاج اساسی خود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی مشکی مدرس و کارشناس کشاورزی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو عنوان داشت: اگر ظرفیت بالقوه کشاورزی کشور به شیوه ی صحیح مورد بهره برداری قرار گیرد، تحریم ها عملا بی فاید خواهد بود و ایران اسلامی آنچنان در زمینه نیروی انسانی مستعد و توانمند و منابع غنی است که نیازی به هیچ کشور دیگر در تأمین مایحتاج اساسی خود نخواهد داشت.

وی در خصوص ظرفیت های ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت:خداوند در آیه 11 سوره نحل میفرمایند از آب باران برای شما زراعت و زیتون و نخل و انگور میرویانیم و این نشانه ی بسیار خوبی برای اندیشمندان است.

مسلما با آیات متعددی که در قرآن کریم در مورد کشاورزی آمده، اهمیت بحث کشاورزی در انقلاب اسلامی بیش از سایر بخش ها بوده است.

همانجور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) کشاورزی را محور توسعه کشور دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کشاورزی ایران، فرصت بی اثر کردن تحریم هاست

ظرفیت کشاورزی ایران، فرصت بی اثر کردن تحریم هاست