مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-30سياسي

مراجعه دیرهنگام بیماران کرونایی به مراکز درمانی کار دست شان می دهد


متاسفانه در برخی از مواقع شاهد مراجعه دیرهنگام مبتلایان به مراکز درمانی هستیم که این امر تبعات خاص خود را دارد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: متاسفانه در برخی از مواقع شاهد مراجعه دیرهنگام مبتلایان به مراکز درمانی هستیم که این امر تبعات خاص خود را دارد.

وجیه الله نوروزی صبح امروز (10 آذرماه) در جلسه کمیته اطلاع رسانی مبارزه با کرونای ابهر، با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان، عنوان کرد: برای موفقیت این طرح که یک طرح محله محور و مبتنی بر مشارکت مردم، به ویژه بسیحیان است، نیازمند تعامل مردم و مسئولان هستیم.

وی با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت بسیج کارهای خوبی در کشور انجام شده که موفقیت های چشم گیری نیز در پی داشته و خواهد داشت، ادامه داد: اثرگذاری طرح شهید سلیمانی را نیز قطعا در کاهش این بیماری شاهد خواهیم بود.

نوروزی بر نقش موثر اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با کرونا تاکید کرد و یادآور شد: پایش هایی که در طرح شهید سلیمانی انجام خواهد شد، نیازمند اطلاع رسانی بوده و همراهی همه مردم را می طلبد.

این مسئول با تاکید بر اینکه وجود حتی یک بیمار در خانه یا محله حائز اهمیت است، زیرا همین یک نفر می تواند عامل انتقال بیماری به چند نفر دیگر باشد، گفت: خانواده هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه دیرهنگام بیماران کرونایی به مراکز درمانی کار دست شان می دهد

مراجعه دیرهنگام بیماران کرونایی به مراکز درمانی کار دست شان می دهد