مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-30سياسي

رفتار برخی در روزهای اخیر، انتقام از دولت است نه عاملان ترور


جلال میرزایی، نماینده مجلس دهم با بیان اینکه «خروج از پروتکل الحاقی و زدن بندر حیفا مجازات دشمن نیست»، تاکید کرد: «به گونه ای رفتار کنیم که برای دشمن هزینه درست شود نه این که خودمان هزینه بپردازیم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید در نظر بگیریم هر تصمیم می تواند بر بازار کشور که در هفته های اخیر به یک ثبات رسیده است تاثیر بگذارد، بنابراین نباید با سر دادن شعار در داخل التهاب ایجاد کنیم.

جلال میرزایی درباره این که گفته می شود دولت و جریان اصلاحات مخالف انتقام سریع از ترور شهید دکتر فخری زاده هستند، گفت: در روزهای گذشته شاهد واکنش ها و پیشنهاداتی در خصوص انتقام از دشمن هستیم، برخی گروه ها اتهاماتی را بیان می کنند مبنی بر این که مجموعه دولت و اصلاح طلبان می خواهند از گرفتن انتقام چشم پوشی کرده و حتی به صورت غیرمستقیم دولت را متهم به مماشات در این رابطه می کنند.

پاسخ بدون هزینه تراشی برای کشور و ملت، بر دشمن تحمیل شود این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: این جریان مدعی هستند اگر به دشمن هزینه تحمیل نکنیم و انتقام نگیریم گستاخ تر خواهد شد و پیشنهاد می دهند به جای مماشات سیلی سختی به دشمن بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار برخی در روزهای اخیر، انتقام از دولت است نه عاملان ترور

رفتار برخی در روزهای اخیر، انتقام از دولت است نه عاملان ترور