مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-30پزشكي

برترین دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی آموزش معرفی شدند


رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برای سال تحصیلی 99-98 منتشر شد و برترین های آموزش در 48 شاخص معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بیش از یک دهه است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی (راد) را انجام می دهد.

پیش از این در سال های 90-89 و 94-93 دو دوره رتبه بندی آموزشی به صورت رسمی انجام شده است و سومین دوره آن برای سال تحصیلی 99-98 از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و توسط مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی انجام شد.

از جمله رویکردهای جدید این دوره نسبت به دوره های قبل را می توان به توجه به اسناد فرادستی و هماهنگی و تطابق با سیاست ها و برنامه های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ، توجه به نظر دانشگاه ها، همتایان، مدیران و صاحبنظران آموزش عالی ، رتبه بندی در حیطه های مختلف و توجه به رتبه بندی های تخصصی و زیر حیطه ها اشاره کرد.

همچنین تاکید بیشتر بر بروندادها و دستاوردهای حوزه آموزش به جای نگاه فرایندی ، ساده سازی و عدم پیچیدگی، کاهش تکیه بر مستندسازی ها و اجتناب از کاغذبازی و تحمیل بار سنگین به دانشگاه ها ، حداکثر استفاده از داده ها و اطلاعات موجود در واحدهای ستادی وزارت بهداشت ، اجتناب از رقابت های ناگوار و تشویق فعالیت ها و همکاری های درون منطقه ای و توجه به نظام ارزیابی عملکرد اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی آموزش معرفی شدند

برترین دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی آموزش معرفی شدند