مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-30اقتصادي

طرح هادی 193 روستای زنجان نیاز به بازنگری دارد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: براساس ارزیابی انجام شده طرح هادی 193 روستای زنجان نیاز به بازنگری دارد.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هدف شناسایی نیازهای جدید و برنامه ریزی های لازم، طرح هادی 193 روستای این استان نیازمند بازنگری است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، هر ساله بازنگری طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و تملک دارایی ها در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار می گیرد، گفت: مبلغ اعتبار مصوب برای تهیه طرح هادی و بازنگری در سال جاری از منابع ملی 5 هزار و 65 میلیون ریال برای 14 روستا است.

وی هدف از اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ساماندهی وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی اعلام کرد و افزود: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی، فضای سبز، احداث پارک، پیاده روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 193 روستای زنجان نیاز به بازنگری دارد

طرح هادی 193 روستای زنجان نیاز به بازنگری دارد