مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-30پزشكي

رعایت محدودیت ها از سوی تمامی صنوف تهران در هفته نخست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری، - فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ های بهداشتی مراکز غیرضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری، دانشگاه های علوم پزشکی، ایران تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت بخش همشهریان در جهت اجرای طرح محدودیت ها گفت: کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف برغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، بخاطر تامین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت محدودیت ها از سوی تمامی صنوف تهران در هفته نخست

رعایت محدودیت ها از سوی تمامی صنوف تهران در هفته نخست