مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-30دانش

نامه دانشجویان دکتری به وزیر علوم درباره آزاد سازی مدرک


جمعی از دانشجویان دکتری در نامه ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری خواستار رفع مشکلات ایجاد شده در آزادسازی مدرک دکتری خود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از دانشجویان دکتری عضو کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم، در نامه ای به دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، خواستار رسیدگی به وضعیت عدم آزاد سازی مدرک دکتری خود توسط سازمان امور دانشجویان شدند.

متن نامه آنها به شرح زیر است : با احترام به استحضار می رساند، آزادسازی مدرک دکتری دانشجویانی که از دوره فرصت مطالعاتی استفاده کرده اند به دلیل برخی مصوبات و بعضا رویه های نانوشته سازمان امور دانشجویان با مشکلات تعریف نشده بسیاری همراه شده است.

از مقام محترم وزارت خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به مسئله پیش آمده تصمیم گیری کنند.

دانشگاه های محل تحصیل و امور حقوقی سازمان امور دانشجویان، بدون اعلام و ابلاغ قبلی دانشجویان را مکلف کرده تا جهت آزادسازی مدرک دکتری، ابتدا نسبت به تصفیه و پرداخت ارز دریافتی دوره فرصت مطالعاتی به نرخ روز اقدام کنند.

این تکلیف جدید درحالی است که تا پیش از آن چنین الزامی وجود نداشته و پس از مراجعه حضوری و پیگیری مشخص شد که سازمان امور دانشجویان به دنبال تفکیک آزادسازی مدرک دکتری از دوره فرصت مطالعاتی بوده و مدعی است که فرصت مطالعاتی مشمول قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دانشجویان دکتری به وزیر علوم درباره آزاد سازی مدرک

نامه دانشجویان دکتری به وزیر علوم درباره آزاد سازی مدرک