مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 23:352020-11-29سياسي

30 درصد جمعیت کشور فاقد بیمه بازنشستگی/ضرورت دسترسی به اطلاعات وضعیت خانوار


ایجاد نظام چندلایه تامین اجتماعی و اجرای کامل قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی از جمله دغدغه ها و مطالباتی است که در سال های گذشته به طور کامل محقق نشده است.

- ایجاد نظام چندلایه تامین اجتماعی و اجرای کامل قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی از جمله دغدغه ها و مطالباتی است که در سال های گذشته به طور کامل محقق نشده است.

آنطور که وزیر رفاه اخیرا اعلام کرده، قرار است در راستای عمل به فرامین رهبری، برنامه عمل ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تهیه شود که به نظر می رسد اهداف پیش روی استقرار نظام چندلایه تامین اجتماعی را دنبال می کند؛ هرچند همچنان در دست تدوین است و جزییات بیشتری از آن اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی بر ضرورت حمایت از قشرهای ضعیف تأکید کردند و افزودند: اقتصاد خانواده ها به علت رکود تورمی در چند سال اخیر به شدت تحت فشار بوده و اکنون نیز کرونا بر مشکلات افزوده و دشواری های جدی معیشتی برای گروه های زیادی از مردم به وجود آورده است که باید در این زمینه اقدامی جدی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمعیت کشور فاقد بیمه بازنشستگی/ضرورت دسترسی به اطلاعات وضعیت خانوار

30 درصد جمعیت کشور فاقد بیمه بازنشستگی/ضرورت دسترسی به اطلاعات وضعیت خانوار