مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 23:202020-11-29اقتصادي

10 درصد دانشجویان گوشی اندروید ندارند/اعطای کمک هزینه برای خرید گوشی یا تبلت


معاون صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه 10 درصد دانشجویان گوشی اندروید دسترسی ندارند، گفت: صندوق رفاه به تمامی دانشجویانی که این امکانات را نداشته باشند وام کمک هزینه خرید گوشی یا تبلت تا سقف 5 میلیون تومان پرداخت می کند.

- معاون صندوق رفاه در پاسخ به پیگیری مطالبات دانشجویان، به ایسنا خبر داد 10 درصد دانشجویان گوشی اندروید ندارند/اعطای کمک هزینه برای خرید گوشی یا تبلت معاون صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه 10 درصد دانشجویان گوشی اندروید دسترسی ندارند، گفت: صندوق رفاه به تمامی دانشجویانی که این امکانات را نداشته باشند وام کمک هزینه خرید گوشی یا تبلت تا سقف 5 میلیون تومان پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعلام فراخوانی با عنوان دغدغه ها یا مطالبات این روزهای دانشجویان چیست؟ از سوی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) که در آستانه روز دانشجو و با هدف انعکاس دیدگاه ها، نظرات، دغدغه ها و مشکلات دانشجویان در حوزه های مختلف رفاهی، صنفی و آموزشی در شرایط تعطیلی ناشی از شیوع کرونا ویروس دانشگاه ها اعلام شد، تعدادی از دانشجویان به عدم دسترسی به امکانات و تجهیزات آموزشی اعم از تبلت، گوشی یا لپ تاپ انتقاد داشتند و خواستار کمک صندوق رفاه برای خرید این تجهیزات آموزشی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد دانشجویان گوشی اندروید ندارند/اعطای کمک هزینه برای خرید گوشی یا تبلت

10 درصد دانشجویان گوشی اندروید ندارند/اعطای کمک هزینه برای خرید گوشی یا تبلت