مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 23:202020-11-29بين الملل

اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در برخی کشورها


در حالی که آمار فوتی های کروناویروس در اروپا از رقم 400 هزار نفر فراتر رفته، برخی از کشورهای این منطقه اقدام به بازگشایی فروشگاه ها برای تعطیلات کرده اند.

- در حالی که آمار فوتی های کروناویروس در اروپا از رقم 400 هزار نفر فراتر رفته، برخی از کشورهای این منطقه اقدام به بازگشایی فروشگاه ها برای تعطیلات کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (شنبه) مجموع آمار قربانیان کروناویروس در اروپا که دومین منطقه آسیب دیده از شیوع این ویروس است از 400 هزار نفر فراتر رفت و این درحالیست که در بخش هایی از این قاره فروشگاه ها برای تعطیلات، فعالیت خود را مجدد آغاز کرده اند.

در انگلیس پلیس بیش از 60 نفر را در جریان اعتراض به اعمال محدودیت های کرونایی بازداشت کرده است.

این کشور نزدیک به دو سوم از موارد فوتی کروناویروس در اروپا را به خود اختصاص داده و کشورهای ایتالیا، فرانسه و اسپانیا نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

همچنین در فرانسه از روز گذشته مغازه ها و فروشگاه ها فعالیت خود را از سر گرفته و مراکز خرید در لهستان هم بازگشایی خواهند شد.

در بلژیک نیز اعلام شده است که فروشگاه ها و مغازه ها می توانند از اول دسامبر فعالیت داشته باشند اما برخی از محدودیت ها تا اواسط ماه ژانویه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در برخی کشورها

اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در برخی کشورها