مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 22:452020-11-29اقتصادي

ترخیص مشروط کالای بدهکاران مالیاتی/ اخذ مالیات بر ارزش افزوده تسهیل شد


طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، صاحبان کالای اساسی و مواد اولیه بدهکار به سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی می توانند به شرط تعهد تسویه بدهی تا حداکثر شش ماه نسبت به ترخیص کالای خود اقدام کنند.

- طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، صاحبان کالای اساسی و مواد اولیه بدهکار به سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی می توانند به شرط تعهد تسویه بدهی تا حداکثر شش ماه نسبت به ترخیص کالای خود اقدام کنند.

مهرداد جمال ارونقی در گفت وگو با ایسنا، دو امتیاز مالیاتی ابلاغ شده به گمرک برای صاحبان کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید را تشریح کرد و گفت که این تصمیات از امروز(10آذرماه) اجرایی می شود.

بدهکاران ظرف 6 ماه تسویه کنند وی گفت که با توجه به تحریم های بین المللی و محدودیت های ایجاد شده برای واحدهای تولیدی، گمرک می تواند با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای یکبار و با توافق سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی نسبت به ترخیص مواد اولیه واحدهای تولیدی که به این دو سازمان بدهی دارند، اقدام کنند.

ارونقی ادامه داد: ترخیص کالاهای مربوط به بدهکاران سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی مشروط به تعهد به تسویه حساب بدهی آنها تا حداکثر شش ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص مشروط کالای بدهکاران مالیاتی/ اخذ مالیات بر ارزش افزوده تسهیل شد

ترخیص مشروط کالای بدهکاران مالیاتی/ اخذ مالیات بر ارزش افزوده تسهیل شد