مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 22:152020-11-29اجتماعي

محور ایرانخواه تکاب بازگشایی شد/راه 21 روستای کردستان همچنان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: با تلاش عوامل راهداری محور ایرانخواه تکاب بازگشایی شد.

- محمدراشد مدرس گرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: محور ایرانخواه تکاب که بعلت بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود اعلام شده بود با تلاش عوامل راهداری شهرستان دیواندره بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری  افزود: با وجود تلاش های بی وقفه عوامل راهداری، راه دسترسی 21 روستا در استان به علت بارش شدید برف و کولاک همچنان مسدود است.

به گفته وی، تلاش راهداران برای بازگشایی 6 روستا در بیجار، 4 روستا در دیواندره، 10 روستا در سقز و یک روستا در شهرستان دهگلان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: 450 راهدار در 46 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارائه خدمت در فصل زمستان در طرح زمستانه امسال ساماندهی شده اند، گفت: نیروهای راهداری با تمام تجهیزات همزمان با بارش در 23 راهدارخانه ثابت و 23 راهدارخانه سیار مستقر شده اند.

مدرس گرجی اظهار داشت: 300 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در اختیار راهداران قرار گرفته تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به برفروبی و پاکسازی جاده ها در مواقع بارش اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که نزدیک به دو هزار کیلومتر آن راه اصلی و فرعی و 6 هزار کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ایرانخواه تکاب بازگشایی شد/راه 21 روستای کردستان همچنان مسدود است

محور ایرانخواه تکاب بازگشایی شد/راه 21 روستای کردستان همچنان مسدود است