مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:502020-11-29اقتصادي

تبعات یک تصمیم ارزی برای ترخیص کالا/ گلایه تجار به رییس جمهور


اعمال محدودیت های جدید بانک مرکزی برای ترخیص کالا در رابطه با حواله های ارزی و مهلت تسلیم اظهارنامه های وارداتی آن هم بعد از مصوبه اخیر برای ترخیص فوری کالاهای اساسی و مواد اولیه موجب شده تجار و صاحبان کالا نسبت به این موضوع انتقاد کرده و گلایه خود را نزد رییس جمهور ببرند.

- اعمال محدودیت های جدید بانک مرکزی برای ترخیص کالا در رابطه با حواله های ارزی و مهلت تسلیم اظهارنامه های وارداتی آن هم بعد از مصوبه اخیر برای ترخیص فوری کالاهای اساسی و مواد اولیه موجب شده تجار و صاحبان کالا نسبت به این موضوع انتقاد کرده و گلایه خود را نزد رییس جمهور ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دپوی میلیونی کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید در گمرک و بنادر بعد از بارها صدور بخشنامه و دستورالعمل و آنچه به نتیجه مثبتی منتهی نشد، در نهایت در نیمه دوم امسال به نحوی دیگر پیش رفت؛ آن هم در شرایطی که با شدت گرفتن انتقادات نسبت به موانع ترخیص کالا و نیاز داخل، مقام معظم رهبری نیز از این موضوع گلایه و بر هماهنگی دستگاه ها برای ترخیص و تامین کالاهای مورد نیاز تاکید کردند.

سرانجام طی مذاکرات صورت گرفته در رابطه با تسهیل ترخیص کالا، مصوبه ای در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صادر شد و از 17 آبان ماه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات یک تصمیم ارزی برای ترخیص کالا/ گلایه تجار به رییس جمهور

تبعات یک تصمیم ارزی برای ترخیص کالا/ گلایه تجار به رییس جمهور