مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:202020-11-29پزشكي

کرونا در دورهمی های خانوادگی اردبیل کنگر خورده و لنگر انداخته است


زندگی هنوز برای کرونا در اردبیل جریان دارد و با وجود گذشت یک هفته از محدودیت های شدیدتر تردد و تعطیلی اصناف، نوک پیکان شیوع کرونا در استانی که چهره زمستانی به خود گرفته به سمت بالا پیش می رود و حالا با این شرایط ظرفیت تخت های بیمارستانی اردبیل تکمیل شده .

- ایسنا/اردبیل زندگی هنوز برای کرونا در اردبیل جریان دارد و با وجود گذشت یک هفته از محدودیت های شدیدتر تردد و تعطیلی اصناف، نوک پیکان شیوع کرونا در استانی که چهره زمستانی به خود گرفته به سمت بالا پیش می رود و حالا با این شرایط ظرفیت تخت های بیمارستانی اردبیل تکمیل شده و یا در حال تکمیل شدن است و هر روز که می گذرد هم بر تعداد مبتلایان به این بیماری اضافه می شود و هم بر تعداد جانباختگان ناشی از این بیماری.

اردبیل یکی از پنج استانی است که برطبق آخرین آمار کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا، حالش اصلا خوب نیست؛ کرونا هر روز قربانیان بیشتری می گیرد و حداقل 100 خانواده اردبیلی را عزادار می کند.

هم اینک ساکنان شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشکین شهر زندگی خطرناکی دارند و کرونا در دورهمی های خانوادگی شان کنگر خورده و لنگر انداخته است؛ کارشناسان تنها راه نجات این استان از مهمان قاتلشان را آموزش مردم، تست گیری موثرتر و هدفمندتر، اجرای کامل پروتکل ها و نه نصف و نیمه و اجرای درست طرح رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در دورهمی های خانوادگی اردبیل کنگر خورده و لنگر انداخته است

کرونا در دورهمی های خانوادگی اردبیل کنگر خورده و لنگر انداخته است