مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:152020-11-29سياسي

دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت های ایران اسلامی است


معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید پاسخی کوبنده به دشمن بدهیم، گفت: دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت های ایران اسلامی است.

- بوشهر - معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید پاسخی کوبنده به دشمن بدهیم، گفت: دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت های ایران اسلامی است.

محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: شهید محسن فخری زاده نماد استقلال، مقاومت، عزت و روحیه عاشورایی فرزندان انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: این شهید دانشمند تجسمی از جهاد علمی برای فتح قله های پیشرفت و شکوفایی ملت ایران بود پیش روندگی و پیش برندگی علمی در مقابل تحریم های شدید دشمن از خصایص این مرد بزرگ بود.

رضایی بیان کرد: صهیونیسم جهانی و اساساً استکبار جهانی تاب تحمل پیشرفت های شگرف انقلاب اسلامی در علوم مختلف استراتژیک را نداشتند و به همین دلیل برنامه حذف فیزیکی را به کمک جریان نفاق و عوامل تروریستی خود در دستور کار قرار داده اند.

دشمن را باید در خاک خودش زمین گیر کرد وی افزود: در واقع انقلاب اسلامی آنقدر قد برافراشته است که دشمن از تقابل و رویارویی مستقیم با آن هراس دارد لذا سعی در ترور ناجوانمردانه بزرگان علمی این سرزمین همچون شهید فخری زاده ها را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت های ایران اسلامی است

دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت های ایران اسلامی است