مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-29اقتصادي

کشاندن زائران کهنسال به کام کرونا فقط برای 160 هزار تومان!


پیامک سازمان حج و زیارت، زائران حج 98 را در هفته تعطیل و حساس کرونا، راهی بانک ها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان حج و زیارت، سه شنبه چهارم آذرماه خبر داد که مازاد هزینه حج 98 به حساب زائران واریز می شود؛ مبلغی در حدود 120 هزار تومان تا 160 هزار تومان.

در ادامه آن، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت درباره مبلغی که روز پنجم آذرماه به حساب زائران حج 98 واریز شد، توضیح داد که با توجه به اینکه همه ساله هزینه سفر زائران براساس نرخ تمام شده و مصوبه کمیته نرخ گذاری از متقاضیان تشرف به حج تمتع دریافت می شود، مابه التفاوت به حساب زائران واریز می شود.

حال که حسابرسی حج تمتع 98 به پایان رسیده، بنا به دستور رییس سازمان حج و تأیید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مقرر شد به تناسب گروه قیمتی کاروان ها، مازاد دریافتی به حساب زائرانی که در سال 98 به سرزمین وحی مشرف شده بودند واریز شود.

روابط عمومی این سازمان نیز یک روز بعد، پیامکی را به زائران با این مضمون فرستاد: احتراما، با توجه به اتمام حسابرسی مالی عملیات حج تمتع سال 98، مازاد دریافتی به میزان حداقل مبلغ یک میلیون و 600 هزار تا یک میلیون 600 هزار ریال به تناسب گروه قیمتی کاروان، به حساب جنابعالی در بانک ملی واریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاندن زائران کهنسال به کام کرونا فقط برای 160 هزار تومان!

کشاندن زائران کهنسال به کام کرونا فقط برای 160 هزار تومان!