مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-29سياسي

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست


فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار نظر درباره شروط یک مقام دولت منتخب آمریکا برای بازگشت این کشور به توافق برجام را وظیفه ی دولت مردان سیاسی عنوان می کند اما این پرسش که «آیا توان و برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره است؟» را بدون پاسخ نمی گذارد .

- فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار نظر درباره شروط یک مقام دولت منتخب آمریکا برای بازگشت این کشور به توافق برجام را وظیفه ی دولت مردان سیاسی عنوان می کند اما این پرسش که آیا توان و برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره است؟ را بدون پاسخ نمی گذارد و با صراحت می گوید که قطعاً قابل مذاکره نیست .

او تاکید دارد که پاسداران سیاست را می دانند، اما سیاست زده نیستند و اظهار نظر سیاسی را بر عهده ی سیاست مداران و بزرگان خود می گذارند، اما در حوزه سیاست نظامی و تاکتیک های خود و آنچه که بر عهده دارند، صحبت می کنند.

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(ندسا) در گفت وگو با ایسنا به پرسش هایی درباره اهداف سپاه از حضور در آب های بین المللی و برنامه های ندسا در حوزه زیر سطح و رزم ناوها و همچنین پیشنهادات مقامات آمریکایی برای بازگشت به برجام و انتقام سخت از عاملان ترور شهید سپهبد سلیمانی پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست

سردار تنگسیری: توان نظامی و موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست