مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:052020-11-29بين الملل

کشته و زخمی شدن 15 سرکرده و نظامی سعودی در حمله موشکی یمن به پایگاه ائتلاف در مأرب


سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در عملیات موشکی شامگاه شنبه این نیروها به اتاق عملیات مشترک ائتلاف سعودی و مزدورانش در استان مأرب یمن دستکم هشت فرمانده و نظامی عربستان سعودی کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح یمن از یک عملیات موفق جدید این نیروها علیه ائتلاف سعودی و مزدورانش در جبهه استان مأرب در مرکز یمن خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به لطف و تایید الهی، یگان موشکی یمن شامگاه شنبه موفق شد اتاق عملیات مشترک در پادگان تداوین استان مأرب را با یک فروند موشک بالستیک بدر هدف بگیرد و الحمد لله این موشک دقیقا به هدف مد نظر اصابت کرد.

این مقام نظامی یمن تصریح کرد: در عملیات مذکور بیش از 15 فرمانده و نظامی دشمن سعودی کشته و زخمی شدند که شامل هشت کشته از حمله چند سرکرده و زخمی شدن هفت نفر دیگر بود.

سرتیپ سریع گفت: به دنبال این عملیات چند دستگاه آمبولانس به مکان مورد هدف اعزام شده بود و صفوف دشمن دچار وحشت و سردرگمی جدید شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که تا زمانی که تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه دارد، عملیات نیروهای مسلح یمن هم ادامه خواهد داشت و تحرکات دشمنان تحت نظر است و نیروهای مسلح یمن آنها را هر کجا که باشند هدف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 15 سرکرده و نظامی سعودی در حمله موشکی یمن به پایگاه ائتلاف در مأرب

کشته و زخمی شدن 15 سرکرده و نظامی سعودی در حمله موشکی یمن به پایگاه ائتلاف در مأرب