مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-29اقتصادي

استاندار قزوین: ممنوعیت برگزاری تجمعات خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است


ممنوعیت برگزاری تجمعات و گردهمایی های خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است و قطع زنجیره شیوع کرونا با مشارکت همه اقشار و گروه های مردمی امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هدایت الله جمالی پور عصر امروز در بازدید سرزده از راسته های بازار سنتی که برای اطمینان از اجرای درست طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی صورت گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه در این بازدید سرزده معلوم شد که همه صنوف و واحدهای صنفی بهترین همکاری ممکن را برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی دارند.

وی با اشاره به همکاری داوطلبانه اصناف قزوین با ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اضافه کرد: اتحادیه های صنفی استان قزوین 3 روز قبل از آغاز رسمی طرح ممنوعیت فعالیت اصناف بعد از ساعت 18 به صورت خودجوش پای کار آمدند و قزوین تنها استانی بود که این طرح را 3 روز زودتر از بقیه کشور اجرا کرد.

جمالی پور ادامه داد: در طرح جدید محدودیت های کرونایی هم اصناف قزوین یک ساعت زودتر از ساعت موردنظر ستاد ملی مقابله با کرونا یعنی از ساعت 8 شب مغازه ها و واحدهای صنفی خود را تعطیل می کنند که این نشان می دهد که اصناف قزوین در مبارزه با بیماری منحوس کرونا پیشروتر از سایر اقشار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: ممنوعیت برگزاری تجمعات خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است

استاندار قزوین: ممنوعیت برگزاری تجمعات خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است