مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-29سياسي

تکذیب سخنان منتسب به سرلشکر سلامی پیرامون نحوه انتقام از جنایت تروریستی اخیر


سردار رمضان شریف اظهارات منتسب به فرمانده کل سپاه در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی پیرامون چگونگی انتقام از عوامل ترور شهید دکتر فخری زاده در جنایت تروریستی اخیر را تکذیب کرد.

- سردار رمضان شریف اظهارات منتسب به فرمانده کل سپاه در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی پیرامون چگونگی انتقام از عوامل ترور شهید دکتر فخری زاده در جنایت تروریستی اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی پیرامون نحوه انتقام از عوامل ترور دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی پاسدار سرافراز انقلاب شهید دکتر محسن فخری زاده در جنایت تروریستی اخیر و انتساب آن سخنان به سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر اظهار داشت: این خبر صحت نداشته و از اساس کذب است.

وی افزود: همانگونه که بارها گفته ایم اخبار مربوط به ماموریت ها، عملکرد و مواضع سپاه و سخنان و اظهارنظرهای فرماندهان عالی آن از طریق سایت سپاه نیوز به عنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی این نهاد به آگاهی جامعه و افکار عمومی رسانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب سخنان منتسب به سرلشکر سلامی پیرامون نحوه انتقام از جنایت تروریستی اخیر

تکذیب سخنان منتسب به سرلشکر سلامی پیرامون نحوه انتقام از جنایت تروریستی اخیر