مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-29سياسي

مجازات مستنکفین در طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها» پیش بینی شده است


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه که از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: مجازات مستنکفین در طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها» پیش بینی شده است.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه که از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: مجازات مستنکفین در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه که از شبکه سوم سیما پخش شد، با عرض تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: انشالله خون شهید باعث شود تا ضمن اینکه جنایتکاران رسوا شوند، جوانان زیادی مسیر ایشان را دنبال کنند و بتوانند کشور ما را در اوج توسعه علم و دانش جهانی نگاه دارند.

وی با اشاره به تحریم های ظامانه غربی ها و ارتباط آن با ترورها و حذف فیزیکی دانشمندان کشور بیان کرد: در حال تقابل استراتژیک با اسراییل به خصوص در منطقه غرب آسیا هستیم؛ بعد از سال 2001 و بحث طرح خاورمیانه جدید، یک طرحی تحت عنوان لانه زنبور توسط موساد طراحی شد که محور آن بر این اصل استوار بود که از طریق رقابت مذهبی بتوانند منطقه را به خون و آتش بکشند و کشورها را تجزیه کنند، منتهی کشور مقتدری مثل ایران در منطقه حاضر بود و نگذاشت تا این طرح محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات مستنکفین در طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها» پیش بینی شده است

مجازات مستنکفین در طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها» پیش بینی شده است