مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-29سياسي

بوی نامطبوع در تهران از کجا می آید؟


یک عضو شورای شهر تهران در خصوص منشا بوی نامطبوع در تهران گفت که تا کنون از فاضلاب، مرکاپتان، آرادکوه و مازوت سوزی صنایع نام برده شده است.

- جی پلاس؛ رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد و گفت: به شهرداری تهران تذکر می دهم یکی از معاونت های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود.

همشهری آنلاین نوشت: سید آرش حسینی میلانی در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران درباره انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر، گفت: انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران حاکی از یک معضل محیط زیستی نوپدید در شهر است که می توان آن را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از فاضلاب، مرکاپتان، آرادکوه و مازوت سوزی صنایع تاکنون سخن گفته شده ولی هنوز پهلوانان شهر موفق به هدف قرار گرفتن اژدها نشده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه های مختلف در زمینه رفع مشکل، لازم است با هدف گذاری و زمان بندی موضوع به صورت جدی از طرف سازمان حفاظت از محیط زیست و استانداری پیگیری شود.

حسینی میلانی با بیان اینکه به شهرداری تهران تذکر می دهم یکی از معاونت های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی نامطبوع در تهران از کجا می آید؟

بوی نامطبوع در تهران از کجا می آید؟