مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-29سياسي

پلمب 6 مرکز متعلق به مداخله گران درمان در مشهد


از خرداد ماه سال جاری تا کنون با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در پی پایش تبلیغات مداخله گران در امر پزشکی و با بررسی آدرس و ساعت فعالیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی بیرجندی نژاد، همچنین از پایش 528 مورد تخلف تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام) از سوی واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد خبر داد و گفت: با همکاری مقام قضایی و دادسرای ویژه جرائم سایبری موارد تخلفات حذف و پیگرد قانونی برخی از آن ها نیز در دست اقدام است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: از خرداد ماه سال جاری تا کنون با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در پی پایش تبلیغات مداخله گران در امر پزشکی و با بررسی آدرس و ساعت فعالیت، 6 مرکز غیرمجاز در مشهد پلمب شدند.

وی همچنین از دستگیری مداخله گر معروف طب سنتی در مشهد خبر داد و گفت: این مداخله گر معروف مدعی طب اسلامی که سابقه تخلف و مداخله در طب ایرانی و سنتی در استان گیلان داشت این بار در مشهد و درحین ویزیت و فروش دارو های دست ساز غیربهداشتی تحت عنوان دارو های طب اسلامی با دستور قضایی دستگیر و تحویل دادسرای ویژه روحانیت مشهد شد.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در ادامه در خصوص فوت بیماری در پی انجام عمل جراحی زیبایی گفت: شکایت خانواده این بیمار از سوی سازمان نظام پزشکی مشهد در حال پیگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 مرکز متعلق به مداخله گران درمان در مشهد

پلمب 6 مرکز متعلق به مداخله گران درمان در مشهد