مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:152020-11-29دانش

نخستین فیلم فضانورد ناسا از زمین


فضانورد ناسا که اکنون در ایستگاه فضایی بین المللی است، اولین فیلم خود از فضا را هنگامی که درون ایستگاه به زمین نگاه می کرد، به اشتراک گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، ویکتور گلاور (Victor Glover)، فضانورد ناسا که اکنون در ایستگاه فضایی بین المللی است، اولین فیلم خود از فضا را هنگامی که درون ایستگاه به زمین نگاه می کرد، به اشتراک گذاشت.

گلاور یکی از فضانوردان از مأموریت Crew-1 است.

این فضانورد به همراه 3 فضانورد دیگر 15 نوامبر از مرکز فضایی کندی زمین را به مقصد فضا ترک کرد.

 مأموریت سرنشین دار Crew-1 همراه با 4 فضانورد در تاریخ 16 نوامبر 2020 آغاز شد؛ این مأموریت انتظار می رود که 180 روز بطول انجامد یعنی این خدمه در ماه مه 2021 به زمین باز خواهند گشت.

ویکتور گلاور، یکی از این چهار فضانورد ناسا، نخستین فرد سیاه پوستی است که قرار است به همراه دیگر فضانوردان طی 6 ماه آینده در آنجا بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، ناسا بیش از 300 فضانورد آمریکایی را به فضا فرستاده است اما تنها 14 نفر از آنها سیاه پوست هستند.

گلاور در این فیلم از کپسول خدمه اسپیس ایکس که پس از گذشت بیش از یک دهه فضانوردان را از خاک آمریکا به مدار زمین ارسال کرده به سیاره زمین نگاه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین فیلم فضانورد ناسا از زمین

نخستین فیلم فضانورد ناسا از زمین