موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:152020-11-29بين الملل

تلفات حمله به کشاورزان در نیجریه به 110 نفر افزایش یافت


هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در نیجریه در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات حمله به کشاورزان در ایالت «بورنو» به 110 نفر افزایش یافت.

- هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در نیجریه در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات حمله به کشاورزان در ایالت بورنو به 110 نفر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، اِدوارد کالِن ( Edward Kallon) هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در نیجریه امروز یکشنبه اعلام کرد: بر اثر یورش افراد مسلح موتور سوار به زنان و مردان کشاورز در شمال نیجریه، تعداد زیادی از آنان قتل و عام شدند.

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در نیجریه در بیانیه خود در این باره افزود: تا کنون دست کم 110 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.

بر اساس اعلام اِدوارد کالِن ، این حادثه دیروز در روستای کواشبه ( Koshobe) در ایالت بورنو واقع در شمال نیجریه روی داده است.

با اینکه تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است؛ اما حملاتی از این دست به گروهک تروریستی- تکفیری بوکوحرام نسبت داده می شود.

گفتنی است بوکو حرام در سال 2000 اعلام موجودیت کرده و از سال 2009 تاکنون با انجام اقدامات خشونت آمیز بیش از 20 هزار نفر را کشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات حمله به کشاورزان در نیجریه به 110 نفر افزایش یافت

تلفات حمله به کشاورزان در نیجریه به 110 نفر افزایش یافت