مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-29سياسي

باید از دانشمندان هسته ای کشور بیشتر حفاظت کنیم


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، - بهارستان- نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از کنترل عملیات ترور شهید فخری زاده توسط پرنده های صهیونیستی و آمریکایی خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر از بررسی ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده در مجلس شورای اسلامی خبر داد و ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، باید از این چهره های ارزشمند محافظت کنیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشریح جزییات حادثه ترور شهید فخری زاده گفت: در این حادثه ابتدا خودرو منفجر می شود، سپس رگبار به شهید می بندند و پس از انتقال وی به بیمارستان خودرو آتش می گیرد.

وی از مسئولین امنیتی کشور خواست، در این شرایط حساس طوری عمل کنند، که شاهد چنین حوادثی نباشیم و ضمن انتقاد از دولت برای تعویض جاسوس اسراییلی گفت: بازدید از مراکز هسته ای ما و نیز رفت و آمد در کشور ما طوری بوده است، که به اطلاعات دانشمندان هسته ای ما دسترسی پیدا کرده اند.

نوروزی افزود: نتانیاهو دو سال قبل گفته بود، که ما فخری زاده را می شناسیم و مصاحبه های آنها نشان دهنده خوشحالی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از دانشمندان هسته ای کشور بیشتر حفاظت کنیم

باید از دانشمندان هسته ای کشور بیشتر حفاظت کنیم