مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-29اجتماعي

استخدام برای مشمولان غایب ممنوع است


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند مرتکب غیبت می شوند.

- علی مجیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند، مرتکب غیبت می شوند.

وی برخی از پیامدهای و تبعات منفی غیبت مشمولان را محرومیت از ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، ممنوعیت هرگونه استخدام، 3 تا 6 ماه اضافه خدمت نسبت به مدت زمان خدمت اصلی، محرومیت ادامه تحصیل در دانشگاه ، خروج از کشور و محرومیت از دریافت هرگونه وام و .

عنوان کرد.

وی ادامه داد: افرادی که برگ معافیت موقت (پزشکی،کفالت ومواردخاص) دریافت کرده و پس از انقضای مدت اعتبار آن ، ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند مرتکب غیبت شده، همچنین دانش آموزانی که بعد از ورود به سن مشمولیت، فارغ التحصیل، اخراج یا ترک تحصیل نموده و تا یک سال پس از فراغت از تحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند نیز مرتکب غیبت می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در ضمن مدت مجاز تحصیلی در مقاطع کاردانی 2/5 سال ،کارشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام برای مشمولان غایب ممنوع است

استخدام برای مشمولان غایب ممنوع است