مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-29بين الملل

تحلیل گاردین از چراغ سبز آمریکا به ترور فخری زاده


یک رسانه انگلیسی با ذکر پاره ای دلایل به احتمال موافقت «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا در ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، یک روزنامه انگلیسی در سرمقاله روز یکشنبه خود نوشت که ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران به احتمال زیاد کار عوامل صهیونیست و با مجوز دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

روزنامه گاردین در سرمقاله روز یکشنبه خود نوشت، در حالیکه دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا در واپسین روز های حضور خود در کاخ سفید عامدانه در حال حمله به تمام مخالفان خود است، او احتمالا با ترور محسن فخری زاده موافقت کرده است.

گاردین نوشت، با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمینه افزایش میزان ذخایر اورانیوم ایران و احساس خطر ترامپ، او از مشاوران خود خواستار به کارگیری گزینه نظامی شده بود، اما آن ها ترامپ را از حمله منصرف می کنند.

برخی تحلیلگران آمریکایی و منطقه ای بر این باورند که در صورت مداخله اسراییل در این ماجرا، این عملیات تنها بعد از گرفتن مجوز از سوی ترامپ انجام شده باشد.

این روزنامه سپس با اشاره به برخی دلایل همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در حادثه اخیر نوشت، ایالات متحده و اسراییل در سال های اخیر در رشته حملات خرابکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل گاردین از چراغ سبز آمریکا به ترور فخری زاده

تحلیل گاردین از چراغ سبز آمریکا به ترور فخری زاده