مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-29سياسي

لزوم ایجاد بازارچه کمیته امداد در بندرلنگه


امام جمعه بندرلنگه با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه کمیته امداد در بندرلنگه، گفت: بالغ بر 10 درصد جمعیت شهرستان بندرلنگه تحت پوشش کمیته هستند و حدود 10 درصد دیگر نیز در انتظار تحت پوشش قرار گرفتن می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا عصر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: امروز نهال نوپای کمیته امداد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد، تبدیل به درخت تنومندی شده که توانسته خدمات گسترده ای را به نیازمندان ارائه کند.

وی افزود: همه مردم باید بدانند در جامعه اسلامی احساس مسؤولیت نسبت به دیگران یکی از بخش های دین ما است و ما نمی توانیم نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه همه ما در قبال مردم مسؤولیم و مسئوولان بارشان سنگین تر است، یادآور شد: بالغ بر 10 درصد جمعیت شهرستان بندرلنگه تحت پوشش کمیته هستند و حدود 10 درصد نیز در انتظار تحت پوشش قرار گرفتن می باشند و این نیاز 20 درصد از جمعیت بندرلنگه به خدمات کمیته امداد در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و مسؤولان فردای قیامت باید جوابگو باشند که چرا باید حدود یک چهارم از جمعیت این شهرستان تحت پوشش باشند؟ این واقعا درد آور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد بازارچه کمیته امداد در بندرلنگه

لزوم ایجاد بازارچه کمیته امداد در بندرلنگه