مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-29ورزشي

تحقق سلامت و اخلاق مداری در جامعه با توسعه ورزش جزیره


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هدف این سازمان از توسعه ورزش در جزیره، گسترش سلامت جامعه، اخلاق مداری جوانان و مشارکت فعال بانوان به منظور ارتقا روحیه نشاط در خانواده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، در نخستین دیدار روسای هیات های ورزشی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی ضمن تسلیت شهادت دانشمند شهید مهدی فخری زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده یکی از ذخایر ارزشمند کشور بود و با سفرهای متعددی که به قشم داشتند و کشف ظرفیت های جزیره، با سازمان منطقه آزاد قشم در حال اجرای پروژه های ویژه ای در حوزه انرژی بودند که متأسفانه این سرمایه ملی را از دست دادیم.

وی با اشاره به حضور 32 رییس هیات ورزشی در جلسه افزود:  اهمیت ورزش به دلیل فراگیری آن میان تمامی افراد جامعه است و باید به گونه ای جهت دهی شود که اتلاف منابع، فرصت و تجهیزات نداشته باشیم و خروجی قابل قبولی ارایه شود.

مومنی تأکید کرد: ما به عنوان دولت و حاکمیت در این منطقه آزاد، مسوول سلامت مردم هستیم، برنامه مداری در حوزه ورزش و سلامت، هزینه های تحمیل شده بر حوزه درمان را کاهش می دهد و سطح سلامت خانواده ها و جامعه را بالا می برد.

ورزش آرامش را به مردم هدیه می دهد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و فشار عصبی ناشی از آن عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سلامت و اخلاق مداری در جامعه با توسعه ورزش جزیره

تحقق سلامت و اخلاق مداری در جامعه با توسعه ورزش جزیره